انباشته


کد جاوا اسکریپت یک آلبوم تصاویر با نمایش اسلایدی که عکسهای اون رو خودتون میتونید انتخاب کنید .

آلبومی که در اون تصاویر با سایز کوچک نمایش داده میشود و با زدن دکمه next به تصویر بعدی میرید و با کلیک روی هر تصویر می تونید تصویر اصلی (بزرگتر) رو ببینید . ضمنا در این آلبوم تصاویر بعدی بدون اینکه شما متوجه باشید در پس زمینه لود میشن که باعث سرعت بخشیدن به نمایش تصاویر میشه .

 

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
ادامه مطلب
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:کد جاوا , آلبوم تصاویر , نمایش تصادفی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آدرس وبسایت یا وبلاگتون عوض شده ؟ وبسایت جدیدی رو راه انداختین ولی نمی دونید چطور بازدیدکننده هاتون رو متوجه کنید ؟ دوست دارید همه ی بازدید کننده های وبسایت های قبلیتون به وب سایت جدیدتون هم بیان ؟ …

خوب کاری نداره !

شما می تونید با قرار دادن یک کد HTML و یا یه کد جاوا اسکریپت این کار رو انجام بدید . به این ترتیب که کد رو توی وبلاگ یا وبسایت قبلیتون قرار میدید و توی کد آدرس جدیدتون رو میزارید تا بازدید کننده ها به طور اتوماتیک به آدرس جدید منتقل بشن !

من دوتا کد براتون میزارم که یکی Html و دیگری JavaScript هست .  در هر دو باید آدرس وبسایت جدید خودتونو به اضافه ی مدت زمان انتقال رو وارد کنید و کد رو در وبسایت قبلیتون قرار بدید .

کد اول یک کد (تگ) اچ تی ام ال هستش و خیلی سادست :

یک تگ متا که باید اونو بین تگ های و /> قرار بدید . می تونید تگ رو که در همون اوایل کد html صفحه هست پیدا کنید و این کد رو بعد از اون بزارید . توجه کنید که آدرس وبسایت جدید خودتون رو به جای http://www.mer30.in  و مدت زمان انتقال رو هم از ۱۰ ثانیه به مقدار دلخواه تغییر بدید .

کد جاوا اسکریپت انتقال از یک وبسایت یا وبلاگ به وب سایت با وبلاگ دیگه هم به شکل زیره :

● توجه : در این کد زمان به میلی ثانیه محاسبه میشه . مثلا برای انتقال پس از ۱۰ ثانیه باید مقدار ۱۰۰۰۰ رو وارد کنید که بر حسب میلی ثانیه هست . انتقال پس از ۳ ثانیه مقدار ۳۰۰۰ . این کد رو پس از تگ میتونید قرار بدید .

:: الگوریتم عملکرد این کد هم به این صورته که اول یه تابع به نام  Go2NewUrl تعریف کردیم که کارش باز کردن یک صفحه هست . و بعد با قرار دادن یک شرط پس از مدت زمان مشخصی (در این کد ۱۰ ثانیه = ۱۰۰۰۰میلی ثانیه) تابع Go2NewUrl رو صدا میزنیم تا آدرس مورد نظر رو باز کنه .

:: تفاوت این دو کد به این شکله که کد html انتقال کاربر از یک سایت به سایت دیگه ، زمان رو پس از لود شدن کامل صفحه محاسبه میکنه . یعنی ۱۰ ثانیه پس از زمانی که صفحه ی وبسایت کاملا  بارگزاری شد انتقال صورت میگیره . ولی در کد جاوااسکریپت ، زمان ، پس از لود شدن خود کد جاوا اسکریپت شروع میشه .

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:کد انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر , طراحی سایت , کد جاوا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


<script>
window.open("http://www.tumped.loxblog.com/contact.htm",'2','resizable=yes,directories=no, menubar=no,top=null,left=00, width=250,height=40')
</script>

کاملترین مجموعه هک به زبان فارسی
نویسنده: tumped ׀ تاریخ: یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:نمايش يک پنجره اضافي ( پاپ آپ ) هنگام باز شدن صفحه , کد جاوا اسکریپت , وبلاگ نویسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
CopyRight| 2009 , tumped.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com